ימי גיבוש לעובדים במרכז

חברות רבות הבינו שמחוברות ארגונית וגיבוש עובדים הם דברים קריטיים וחשובים בחברה ולכן בהרבה מאד חברות יש כיום אחראי או אחראית על תחום האירועים והכיף. Head of Fun היא הגדרת התפקיד הכי קלילה שיש, אבל החשיבות שלה היא עצומה. התפקיד גם ידוע כמנהלת רווחה (welfare manager) או employee experience  . ימי גיבוש לעובדים במרכז הארץ הפכו להיות דרך פופולרית לשבור שגרה וליצור אווירה טובה בחברה – דבר קריטי להצלחתה של החברה ולהצלחת העובדים.

איפה כדאי לקיים יום גיבוש לעובדים במרכז?

אם אתם מחפשים דרך מצוינת ליצור יום גיבוש לעובדים ולעשות זאת באזור המרכז ולחוות טבע באוויר הפתוח ומבלי להתרחק יותר מדי, הגעתם למקום הנכון. במרחק של 10 דקות נסיעה מהרצליה ו-20 דקות נסיעה מתל אביב תמצאו את אגמון פולג, לוקיישן מושלם בו יארגנו לכם ימי גיבוש מושלמים לעובדים. היתרון במיקום המרכזי הוא שניתן להגיע גם לאחר שעות העבודה ולעבוד בחצי היום בבוקר.

מה כוללים ימי גיבוש לעובדים במרכז?

אנו מציעים הכל מהכל, אזורים מוצלים עם נוף מושלם, זולות ופינות ישיבה מפנקות בחיק הטבע עם פינוקי מסאז'ים ועיסויים. אירוח מפנק עם ארוחות טעימות ועשירות, ומגוון פעילויות מגבשות ומהנות וביניהן נהיגת שטח חווייתית ברייזרים חדשים עם כל הירוק של הטבע מסביב. בכל רייזר ארבעה מושבים, רכב שמייצר אידיליה של בטיחות ונוחות בנהיגת שטח אתגרית.

ימי גיבוש לעובדים במרכז הארץ יכולים לכלול שילוב של תכנים ותוכן מעשיר. למשל, תוכן ערכי ומקצועי מעניין, או משחקים ותחרויות שמאתגרים את המוח ואת האינסטינקטים שלנו. בנוסף, תמיד אפשר להקליל את האוויר עם תחרויות ומשחקי פאן קלילים, מצחיקים וכאלה שיביאו רוח שטות צעירה. למשל, משחקי באבל פוטבול בהם תיכנסו לתוך בועות ענק ותשחקו פוטבול או סומו.

ישנם גם משחקי לייזר טאג, משחקים עם כלים דמויי נשק – יורים ולא מתלכלכים! משחק אסטרטגיה חווייתי ותחרותי בין חברי הקבוצה שדורש שיתוף פעולה כדי להגיע לניצחון.

 

פינוקים בימי גיבוש לעובדים

ומה עם פינוקים? בטח, רק תגידו. אנו נדאג לכם למתחם עיסויים מיוחד בחיק הטבע, עם צוות מיומן שיהפוך את יום הגיבוש לעובדים לכזה שמרפה את השרירים שלהם אחרי כל העומס בחיי היומיום. אחרי שתרגישו רפויים ורגועים במיוחד תוכלו ליהנות גם מהפינה הדרוזית המפנקת שלנו ומעוד הפתעות, פינוקים והרבה אוכל טוב…

 

מחוברות ארגונית

ימי גיבוש לעובדים תורמים למחוברות הארגונית של העובדים. כדי ליצור מחוברות ארגונית שכזו צריך לנהל את ימי הגיבוש בצורה יצירתית. להפתיע, לחדש, להראות לעובדים שאכפת מהם, כי אין ספק שהמחוברות הארגונית מושפעת מאד מתוכניות הרווחה ומפעילויות ה-HR.

 

דברו איתנו

אנחנו כאן כדי לעזור לכם להפיק יום כיף  גויבוש לעובדים שיחזיר את כולם לעבודה עם חיוך על הפנים והרבה מוטיבציה להמשך הדרך. נשמח לייעץ, לעזור, לחשוב יחד על מה שמתאים עבורכם ועבור העובדים וליצור יחד חוויה שלא תישכח.

מלאו פרטים למידע נוסף

דילוג לתוכן