יום כיף למורים

זה מקצוע שהתגמול והסיפוק ממנו מגיעים דווקא מהצד הערכי. כל מי שעבד בתחום החינוך יודע שלהיות מורה בישראל זה לא קל. כדי להפוך את המקצוע לנעים יותר ולשמור על רמת גיבוש ומוטיבציה גבוהה בקרב המורים, יש לשנות מדי פעם אווירה ולארגן יום כיף למורים ולמורות.

איזה יום כיף למורים כדאי לארגן?

ישנם מגוון רב של אפשרויות לימי כיף. הם יכולים להתרכז בפעילות אחת מרכזית או לשלב מספר פעילויות: אתגריות ותחרותיות או ערכיות; מפנקות ורגועות יותר, או בקצב גבוה עם מקסימום תוכן וחוויות.

כאשר רוצים לקבוע את אופיו של יום כיף למורים רצוי להיעזר במפיקה בעלת ניסיון, למסור לה מידע לגבי אופי המשתתפים – גילאים, תחביבים וכו' – וכמובן המטרות של יום הכיף.

אם מדובר ביום כיף שנועד לגבש את המורים אזי שפעילות חווייתית שכוללת נסיעה אתגרית ו/או תחרויות ספורטיביות מומלצות מאוד.

יום כיף עם טיולי רייזרים

טיולי רייזרים באיזור השרון הצפוני, נעבור דרך אגמון הפולג, חוויה נהדרת של נהיגת שטח באזור יפהפה כל כך …. זה לא בטוסקנה זה 10 דק' מרעננה….

יום כיף ספורטיבי

דמיינו את המורים נכנסים לכדורי ענק צבעוניים ונאבקים זה בזה במשחקי באבל סומו או באבל פוטבול. זה מצחיק, זה מהנה, זה מגבש, זה ספורטיבי וזה בעיקר מאוד כיף ושובר שגרה.

אפשרות נוספת היא חלוקה לקבוצות למשחק לייזר טאג. זוהי מעין תחרות פיינטבול אך ללא שימוש בצבע, כך שגם תישארו נקיים וגם תהנו ממשחק אשר הינו פופולרי מאוד כיום בקרב הדור הצעיר ומשלב אסטרטגיה, "שימוש" בנשק והרבה תנועה וצחוק.

יום כיף פאן, קצב ועיסויים

רוצים לעשות יום כיף למורים בטבע עם עיסויים מפנקים, לצד אולי מסיבה מקפיצה שכוללת גם סדנת תיפוף, וכל אלה עם פינוקים שונים? אפשרי בהחלט.

יום כיף עם סיורים ותוכן חינוכי

ניתן לשלב בכל יום כיף גם סיורים מודרכים שיכללו תוכן שיותאם במיוחד לצרכים שלכם. ניתן להפוך את יום הכיף גם לכזה שכולל סדנה להעצמה עצמית לרווחת המורים או סדנת גיבוש שתחבר בין כולם בצורה קלילה ו/או מקצועית.

איפה מארגנים יום כיף למורים?

אפשר לארגן יום כיף באגמון פולג, בפארק יקום בבית יהושע, בדיונות הים, בארסוף, באפולוניה, במסגד סידני עלי בחופי הרצליה ובעוד מקומות נפלאים ויפהפיים באזור המרכז.

מלאו פרטים למידע נוסף

דילוג לתוכן